Studio voor Architectuur Visualisatie

Woningbouw

Exterieurafbeeldingen voor verkoop van de Nederlandse woningbouw vormen een groot deel van onze opdrachtenportefeuille. Qua sfeer, type afbeeldingen én wat betreft verschillende media, stills, interactives en animatie zijn de mogelijkheden voor presentatie groot en continu groeiende.

Advies

Voor de woonconsument is de toon van de campagne bepalend voor het succes van de verkoopcampagne. Visuals spelen hier een grote rol. Wij kennen uiteraard de typeringen van de ‘Smart Agency’, en kijken verder dan dat bij het bepalen van de juiste sfeer. Onze instelling is dat alles mag en alles kan, zolang het past bij het project en de marketingstrategie. Waar het om gaat is dat er een goed inzet van middelen wordt bepaalt, zodat er maximaal effect uit het beschikbare budget wordt gehaald.

‘Tone of visual’

De gevraagde tone of voice is vaak zonnig, fris en contrastrijk. Maar er is veel meer mogelijk, zoals vooral bij prijsvragen al langer te zien is. Ook voor de presentatie van woningbouw worden sferen met bijvoorbeeld zachter licht, magic hour en andere variaties steeds vaker toegepast.

Flexibel en resultaatgericht

Ook in de woningbouw zijn wij flexibel in de gewenste uitwerking. Licht-, materiaal- en kleurgebruik, standpunt, compositie en detaillering zijn belangrijke aspecten waarmee het eindresultaat gestuurd kan worden. We adviseren je, en maken wat je voor ogen hebt.

Share Post :